Informace pro absolventské ročníky

Rozpis obhajob BDP a MDP 31. 5. 2022

Okruhy ke SZZk pro bakalářské obory: stará akreditace

Okruhy ke SZZk pro magisterské obory: stará akreditace

Postup pro vložení zadání BP/DP do IS STAG - ve 2. ročníku Bc. a 1. ročníku NMgr. studia:

  1. Přihlásit se do Portálu UP
  2. Zvolit Studium > Moje studium > Průběh studia > Vyplnit podklady pro zadání DP
  3. Po vyplnění data uložit, zvolit „Tisk podkladu pro zadání DP“ ve formátu PDF
  4. Formulář vytisknout 3x, podepsat, nechat podepsat vedoucím práce, 1 výtisk si ponechat a 2 odevzdat na sekretariát katedry.

Pokyny pro diplomanty

  1. Student bakalářského studijního programu si téma bakalářské diplomové práce (BP) volí ve 2. ročníku svého studia. Student navazujícího magisterského studijního programu si téma magisterské diplomové práce (DP) volí v 1. ročníku navazujícího studia.
  2. Vyplněná a podepsaná zadání nechá student ve trojím vyhotovení podepsat vedoucím práce, jeden výtisk si ponechá (vkládá se do hotové práce!) a dva odevzdá na sekretariát katedry.
  3. Pokud dojde k zásadní změně tématu BP/DP, je student povinen nové zadání po souhlasu vedoucího práce znovu vytisknout a v požadovaném počtu exmplářů odevzdat + přiložit Souhlas se změnou tématu (formulář ke stažení na stránkách studijního oddělení). Pokud dojde jen k dílčí úpravě názvu práce, student uvede přesný konečný název práce před jejím odevzdáním (včetně anglického překladu a ostatních požadovaných náležitostí) do formuláře „Doplnit údaje o DP/BP“ v IS STAG.
  4. Diplomant musí podle pokynů vedoucího práce absolvovat pravidelné konzultace.
  5. Diplomant by měl včas informovat vedoucího diplomové práce o eventuálních potížích, které mu brání ve zpracování diplomového úkolu.
  6. Minimální rozsah BP je 40 normostran (bez příloh), tj. 72 000 znaků (s mezerami), minimální rozsah DP je 60 normostran (bez příloh), tj. 108 000 znaků (s mezerami).
  7. Úvodní čestné prohlášení musí obsahovat také pasáž stvrzující obsahovou původnost práce. Autoři prací nepůvodních a zkompilovaných (např. z textů stažených z internetu, jak bylo v poslední době opakovaně zjištěno) budou přísně postihováni.
  8. Před odevzdáním BP/DP na katedře je student povinen vložit její konečné znění do IS STAG (postup viz níže) a zaevidovat ji na studijním oddělení FF UP.
    1. vyplnit předlohu anotace diplomové práce a vložit ji na závěr práce, před seznam literatury
    2. doplnit údaje o diplomové práci ve Formuláři na doplnění údajů o kvalifikační práci
    3. vyplněný formulář zašlete v podobě naskenované PDF přílohy z Vaší univerzitní e-mailové adresy na e-mailovou adresu své studijní referentky
  9. Po schválení a zaevidování BP/DP na studijním oddělení je nutno odevzdat na katedře jeden výtisk v pevné vazbě (ten bude zůstávat na katedře).
  10. Obhajoba BP/DP musí předcházet ústní části SZZk. 
  11. Student je povinen se k obhajobě BP/DP a k ústní části SZZk přihlásit v IS STAG.

Odevzdání a evidence závěrečných prací na FF UP

Postup odevzdání ZP pro termín obhajob květen/červen 2022:

  1. soubor ZP nahrajte do IS STAG a vyplňte formulář „Doplnit údaje…“ včetně anotací a dalších požadovaných údajů;
  2. vyplněný formulář zašlete v podobě naskenované PDF přílohy z Vaší univerzitní e-mailové adresy na e-mailovou adresu své studijní referentky (jméno své studijní referentky najdete po přihlášení do portálu) do 29. 4 2022 do 15:00;
  3. studijní referentka Vám v nejbližších pracovních dnech zašle odpovědní e-mail s potvrzením o obdržení formuláře a uzavření nahraného souboru v IS STAG – Vaše ZP je považována za odevzdanou;
  4. formy realizace obhajob závěrečných prací a způsob odevzdání jednoho výtisku práce:
    • prezenční forma – student donese jeden výtisk závěrečné práce na katedru do 5. 5. 2022;

Dodatečné informace

Odevzdané kvalifikační práce (bakalářské, diplomové, disertační, rigorózní) jsou veřejně přístupné na Portálu UP – Kvalifikační práce nebo na https://theses.cz/

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)