Informace pro absolventské ročníky
Rozpis obhajob BDP a MDP 31. 5. 2022
Okruhy ke SZZk pro bakalářské obory
Okruhy ke SZZk pro bakalářské obory: stará akreditace
Okruhy ke SZZk pro magisterské obory
Okruhy ke SZZk pro magisterské obory: stará akreditace
Postup pro vložení zadání BP/DP do IS STAG - ve 2. ročníku Bc. a 1. ročníku NMgr. studia:
- Přihlásit se do Portálu UP
- Zvolit Studium > Moje studium > Průběh studia > Vyplnit podklady pro zadání DP
- Po vyplnění data uložit, zvolit „Tisk podkladu pro zadání DP“ ve formátu PDF
- Formulář vytisknout 3x, podepsat, nechat podepsat vedoucím práce, 1 výtisk si ponechat a 2 odevzdat na sekretariát katedry.
Pokyny pro diplomanty
- Student bakalářského studijního programu si téma bakalářské diplomové práce (BP) volí ve 2. ročníku svého studia. Student navazujícího magisterského studijního programu si téma magisterské diplomové práce (DP) volí v 1. ročníku navazujícího studia.
- Vyplněná a podepsaná zadání nechá student ve trojím vyhotovení podepsat vedoucím práce, jeden výtisk si ponechá (vkládá se do hotové práce!) a dva odevzdá na sekretariát katedry.
- Pokud dojde k zásadní změně tématu BP/DP, je student povinen nové zadání po souhlasu vedoucího práce znovu vytisknout a v požadovaném počtu exmplářů odevzdat + přiložit Souhlas se změnou tématu (formulář ke stažení na stránkách studijního oddělení). Pokud dojde jen k dílčí úpravě názvu práce, student uvede přesný konečný název práce před jejím odevzdáním (včetně anglického překladu a ostatních požadovaných náležitostí) do formuláře „Doplnit údaje o DP/BP“ v IS STAG.
- Diplomant musí podle pokynů vedoucího práce absolvovat pravidelné konzultace.
- Diplomant by měl včas informovat vedoucího diplomové práce o eventuálních potížích, které mu brání ve zpracování diplomového úkolu.
- Minimální rozsah BP je 40 normostran (bez příloh), tj. 72 000 znaků (s mezerami), minimální rozsah DP je 60 normostran (bez příloh), tj. 108 000 znaků (s mezerami).
- Úvodní čestné prohlášení musí obsahovat také pasáž stvrzující obsahovou původnost práce. Autoři prací nepůvodních a zkompilovaných (např. z textů stažených z internetu, jak bylo v poslední době opakovaně zjištěno) budou přísně postihováni.
- Před odevzdáním BP/DP na katedře je student povinen vložit její konečné znění do IS STAG (postup viz níže) a zaevidovat ji na studijním oddělení FF UP.
- vyplnit předlohu anotace diplomové práce a vložit ji na závěr práce, před seznam literatury
- doplnit údaje o diplomové práci ve Formuláři na doplnění údajů o kvalifikační práci
- vyplněný formulář zašlete v podobě naskenované PDF přílohy z Vaší univerzitní e-mailové adresy na e-mailovou adresu své studijní referentky
- Po schválení a zaevidování BP/DP na studijním oddělení je nutno odevzdat na katedře jeden výtisk v pevné vazbě (ten bude zůstávat na katedře).
- Obhajoba BP/DP musí předcházet ústní části SZZk.
- Student je povinen se k obhajobě BP/DP a k ústní části SZZk přihlásit v IS STAG.
Odevzdání a evidence závěrečných prací na FF UP
Postup odevzdání ZP pro termín obhajob květen/červen 2022:
- soubor ZP nahrajte do IS STAG a vyplňte formulář „Doplnit údaje…“ včetně anotací a dalších požadovaných údajů;
- vyplněný formulář zašlete v podobě naskenované PDF přílohy z Vaší univerzitní e-mailové adresy na e-mailovou adresu své studijní referentky (jméno své studijní referentky najdete po přihlášení do portálu) do 29. 4 2022 do 15:00;
- studijní referentka Vám v nejbližších pracovních dnech zašle odpovědní e-mail s potvrzením o obdržení formuláře a uzavření nahraného souboru v IS STAG – Vaše ZP je považována za odevzdanou;
- formy realizace obhajob závěrečných prací a způsob odevzdání jednoho výtisku práce:
- prezenční forma – student donese jeden výtisk závěrečné práce na katedru do 5. 5. 2022;
Dodatečné informace
Odevzdané kvalifikační práce (bakalářské, diplomové, disertační, rigorózní) jsou veřejně přístupné na Portálu UP – Kvalifikační práce nebo na https://theses.cz/